Fizinis aktyvumas – „jaunystės šaltinis“

Fizinis aktyvumas – „jaunystės šaltinis“

Jau seniai  moksliniai tyrimai įrodė, kad vienas iš keleto „jaunystės eliksyrų“ yra fizinis aktyvumas. Taigi, mokslo patikimai nustatyta, kad kryptingas, ilgai trunkantis, sistemingas fizinis aktyvumas teigiamai veikia pagyvenusių ir senų žmonių sveikatą: mažina nervinę įtampą, stresą ir nerimą, gerina miegą, aktyvuoja organizmo detoksikaciją ir imuninę sistemą, lytinius (ir kitus) hormonus, mažina padidėjusį arterinį kraujo spaudimą, vadinamojo „blogojo“ cholesterolio ir trigliceridų lygį kraujo plazmoje, gerina audinių gliukozės toleranciją ir jautrumą insulinui, stabdo kaulinio audinio retėjimą ir t. t.

Taigi, žmogus ne tik atrodo jaunesnis, sveikesnis, stipresnis – jis toks ir yra!

Todėl ir senatvėje mankštinkitės. Norite iki gilios senatvės išlikti aktyvus – pamilkite sporto ar laisvalaikio žaidimus. Savęs paklauskite: kokius laisvalaikio

ar sportinius žaidimus mėgstu? Jeigu atsakymą kasdien pritaikysite praktikoje, niekada neprarasite susidomėjimo fiziniu aktyvumu. Mėgstami sporto ar laisvalaikio žaidimai ne tik padeda fiziškai judėti ir treniruotis, bet ir įkvepia toliau

mokytis naujų judesių ar veiksmų bei tobulėti. Kad ši veikla būtų ne tik naudinga

sveikatai, bet ir suteiktų teigiamų emocijų bei bendravimo džiaugsmo, pakvieskite prisijungti savo draugus bei bendraamžius!

2017_N. lankstukas 4 – ar fa stabdo senĖjimĄ (sumaketuotas)

 

SMLPC ir VSB informacija